logo

Klantenservice

Waarom bij Webstore.be bestellen?

20 jaar ervaring40 MedewerkersUitgebreid GammaGratis verzendingSmartphone repairTechnische dienst en ondersteuningUitgebreide betalingsmogelijkhedenTelenet Center

Betaalmogelijkheden

  • Visa/Mastercard: Beveiligde online betaling via SSL versleuteld door Ingenico (vroeger Ogone)
  • Bancontact/Mister Cash: Beveiligde online betaling via SSL versleuteld door Ingenico (vroeger Ogone)
  • Betaling via KBC Online: volledige integratie van het KBC online betaalplatform
  • Betaling per factuur: wordt enkel toegestaan voor onze B2B-klanten (& na creditcheck)
  • Betaling bij afhaling: U heeft zowel in onze winkelpunten de mogelijkheid om Cash, via Bancontact of Visa/Mastercard aan onze kassa's te betalen.
  • Betaling via overschrijving: Uw bestelling zal pas worden verwerkt van zodra wij uw betaling hebben ontvangen. 

    Van Roey Automation NV
    IBAN: BE63 4167 0452 2108 (KBC)
    SWIFT-code: KRED BE BB

Verzending en bezorging

De levertermijn van uw bestelling is afhankelijk van de voorraad van het bestelde product. Indien u meerdere producten besteld heeft kan het zijn dat, afhankelijk van de voorraadlocaties, u uw bestelling in verschillende deelleveringen toegestuurd krijgt. Doorgaans gelden volgende levertermijnen:

Bestellingen op werkdagen voor 15u00 (België):

  • Levering: volgende werkdag bij u thuis geleverd.
    (D+1 voor NL)

  • Afhaling: afhankelijk van de beschikbare voorraad.
    U wordt verwittigd van zodra uw bestelling klaarligt.

Opgelet: De opgegeven levertermijn zijn indicatief en proberen we zo goed mogelijk te respecteren. Echter kunnen we deze nooit garanderen, aangezien ook wij afhankelijk zijn van verschillende leveranciers en koerierdiensten. Vanaf het artikel 'onderweg' is, krijgt u van ons per e-mail een track & trace link.

Hoe verlopen de leveringen?

Al onze leveringen gebeuren via koerierdiensten (o.a. Bpost, GLS, DHL, DPD, UPS, ...). Hiervoor dient er iemand aanwezig te zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen. Indien er tijdens het moment van levering niemand aanwezig is, zal uw bestelling in een centraal depot verzameld worden. U zal een briefje in uw brievenbus vinden met hierop contactgegevens voor de verdere afhandeling van uw bestelling. Webstore.be stelt zich verantwoordelijk voor eventuele problemen tijdens het transport (transportrisico).

Voor verzendingen binnen België hanteren we volgende tarieven:

  • De verzending kost € 5,99 indien het totaalbedrag van uw bestelling lager is dan € 50
  • De verzending is gratis bij bestellingen boven € 50

Verzending naar Nederland?

  • De verzending kost € 15 indien het totaalbedrag van uw bestelling lager is dan € 99
  • De verzending is gratis bij bestellingen boven € 99

Beschikbare stock

Wanneer u bij een product doorklikt naar de stockdetails krijgt u een overzicht van de verschillende locaties waar onze stock zich bevindt. Graag geven wij wat meer informatie hieromtrent:

  • Servicepunten Turnhout, Geel en Mechelen: dit zijn onze 3 fysieke filialen.

  • Onze leveranciers: dit is de totale beschikbare voorraad bij onze leveranciers.
    Wij kunnen het product indien nodig rechtstreeks van bij hen naar u verzenden.

  • Demo-modellen Turnhout, Geel en Mechelen: in onze fysieke filialen worden er producten 'in demo' geplaatst.
    Dit biedt u de mogelijkheid om te kijken of we het gewenste artikel gedemonstreerd te hebben, of niet. Is er geen 'nieuwe' stock in onze servicepunten of bij onze leveranciers beschikbaar, kunnen deze demo-modellen ook verkocht worden. De toestellen worden dan eerst onderworpen aan een grondige controle alvorens we deze klaarzetten voor afhaling of verzending.

Ruilen en retourneren

Bent u toch niet tevreden over uw online aangekocht product? Bekijk dan onze Retour-voorwaarden.

Tevredenheid & klachten

Omdat wij steeds streven naar hoge klantentevredenheid, vinden wij het belangrijk om uw mening te kennen. Voor vragen of opmerkingen kan u op volgende pagina terecht:

Alle aanvragen worden binnen één werkdag behandeld.