logo

Welkom in ons Telenet Center

Telenet Center Webstore

Ons Telenet Center Bezoeken?

  • Wat zijn de openingsuren van het Telenet Center?
    Op weekdagen zijn wij doorlopend open van 9u00 tot 18u30. Op zaterdag kan u bij ons terecht van 9u30 tot 18u00. Zon- en feestdagen zijn wij steeds gesloten.
  • Wat dien ik mee te brengen als ik problemen heb met mijn Digicorder?
    Wij vragen steeds om behalve uw Digibox/Digicorder ook de stroomkabel, afstandsbediening en smartcard (indien aanwezig) mee te brengen. Scart- of HDMI kabels zijn niet nodig.

  • Kan ik bij jullie een huurtoestel na stopzetting inleveren?
    Dit is inderdaad mogelijk. Let wel: Telenet stuurt u altijd eerst een bevestiging per mail / per post. Gelieve deze steeds mee te brengen.

  • Kunnen jullie opnames overzetten naar de nieuwe Digicorder?
    Dit is helaas niet mogelijk. Wij raden aan op uw opnames eerst nog te bekijken in de mate van het mogelijke.

Heeft u problemen met uw Telenet product? Dan staat ons team van Telenet Specialisten klaar om u te helpen. U kan ook altijd eens kijken op de website van Telenet. Hier vindt u een zeer uitgebreid gedeelte voor klantenservice.

Promo's:

Snelste internet

NIEUW: WIGO, De eerste all-in voor je gezin!

Telenet WIGO

Telenet lanceert WIGO, de eerste all-in voor je gezin. Da's alles wat je nodig hebt van Telenet tezamen. Gratis bellen zowel vast als mobiel, internet thuis en onderweg, digitale tv kijken op alle schermen én een volle pot mobiele data om te verdelen. En dat allemaal eindelijk in één makkelijke oplossing. Nooit meer gedoe, altijd blijven gaan!

Bellen
Mobiel
Surfen
Kijken
 

Telenet Check

Blijf niet met uw vragen zitten, raadpleeg gratis een specialist!

Iedere maand krijgen we van onze telecom-provider een factuur, maar mogelijks zijn deze facturen voor u helemaal niet duidelijk? Misschien kan u wel besparen door uw tariefplan te wijzigen. Misschien kan u bij Telenet een promotie genieten, maar bent u hiervan helemaal niet op de hoogte?

Blijf niet met uw vragen zitten! Onze telecom-specialisten staan voor u klaar om samen met u, uw facturen te bekijken.
Heeft u interesse in deze gratis service? Bezorg ons dan uw gegevens via onderstaand formulier en een medewerker zal u persoonlijk contacteren:

  • Uw tariefplan laten controleren

 

U dient op de knop 'Verzenden' te klikken om uw aanvraag te versturen. Wij contacteren u persoonlijk om verdere afspraken te maken.